Com adequar la nostre pàgina web als requeriments de la llei de protecció de dades, a la GPDR, i a la llei de comerç electrònic o llei de cookies?

L’entitat propietària de cada web es fa responsable de protegir les seves dades personals!

L’entitat o el municipi assumeix allò que implica l’adequació del web a nivell funcional i a nivell de continguts. La Diputació intervé com a proveïdora de la plataforma i de l’allotjament i se’n encarrega de les responsabilitats corresponents de protegir els servidors, etc.

Senzill: 3 passes per adequar el vostre web!

1. Crea 2 pàgines explicatives a partir de plantilles

Crear com a mínim les 2 pàgines “Avis legal” i “Política de privacitat i condicions d’ús”, el text d’aquestes pàgines ha de venir del municipi/de l’entitat, o el podeu trobar plantilles a Internet.

Plantilla Avís legal: https://superadmin.es/blog/privacidad/plantilla-aviso-legal/

Plantilla Política de privacitat i condicions d’ús: https://superadmin.es/blog/hosting/plantilla-politica-de-privacidad/ o https://politicadeprivacidadplantilla.com/ o https://es.shopify.com/herramientas/generador-politica-de-privacidad

 

2. Configura els formularis de contacte o inscripció

Configurar els formularis del web, afegir l’opció obligatòria “Autoritzo a [nom entitat/municipi] a tractar les meves dades personals per la gestió de les seves activitats”.

 

3. Si tens una botiga online, activa l’avís de cookies

Si l’entitat fa servir la web per promocionar productes comercials, cal activar l’extensió de l’avís de cookies (només si feu “venta” per Internet, inscripció a cursos amb matricula per Internet, etc.).

Tens més preguntes, consulta’ns a suportda2@diba.cat!

Avís legal, política de privacitat i condicions d’ús, i llei de cookies