De vegades (per molt que intentem que no passi) les eines instal·lades a la nostra plataforma tenen una relació entre elles d’allò més curiosa.

Una d’aquestes relacions estranyes és la que s’ha establert entre un dels mòduls activats al nostre paquet Jetpack i les nostres plantilles responsive (és a dir, que s’adapten al dispositiu des del qual veiem el blog). El cas és que gràcies a algunes persones hem detectat aquesta “incompatibilitat”, la qual consisteix a què la plantilla adaptable del nostre blog fa bé la seva tasca fins que el dispositiu què fem servir és un mòbil. En aquest moment, el Jetpack dóna prioritat al seu mòdul per adaptar la visualització i és quan la pantalla del nostre mòbil apareix un blog d’aspecte ben diferent a l’esperat.

Per a què això no passi cal desactivar el mòdul corresponent del Jetpack:  Theme per a mòbil.

I això… com es fa?

Bé, no és complicat. Només cal que seguiu els següents passos:

• Primer de tot hem d’accedir a l’administració del nostre blog, la intranet.
  • A continuació accedim al Jetpack – Estadístiques del lloc web, mitjançant el menú de l’esquerra.
  • Veurem a la part central el títol Estadístiques del lloc web, i tot just a la seva dreta l’enllaç Configura. Fem clic a l’enllaç.
  • Després també a la part central veurem el títol El Jetpack gràcies a WordPress que també és un enllaç que hem de clicar.
  • Finalment apareix una relació de tots els mòduls disponibles al Jetpack, i la possibilitat d’activar, desactivar o configurar cadascun d’aquests.
  • Busquem Theme per a mòbil i fem clic a l’opció Desactiva.

A partir d’aquest moment, la nostra plantilla adaptable és veurà perfectament a l’ordinador, la tauleta o el mòbil.

Dificultats en la visualització als mòbils