Configuració multiidioma WPML als nous blogs

Hem millorat el sistema de creació de nous blogs, els anomentats blog templates que defineixen la configuració per defecte d’un nou blog en qualsevol portal.

Concretament afecta la configuració del plugin WPML.

En els nous blogs creats a partir d’ara, per defecte es configurarà els idiomes català i castellà. D’aquesta manera les entitats es troben amb una configuració correcte i funcionant per fer un blog amb els 2 idiomes.

L’entitat que vulgui utilitzar només un idioma, podrà desactivar l’altre de forma molt fàcil, en 2 passos

1. entrar al Tauler a WPML i clicar a Add/remove languages screenshot-prova formacio ppe entitats diba cat 2015-12-10 17-19-07
  2. desactivar l’idioma castellà screenshot-prova formacio ppe entitats diba cat 2015-12-10 17-21-13i guardar el canvi.

Amb aquests dos passos ja hem canviat el blog a un sol idioma!