Resum de funcionalitats Jetpack

Quadre resum de funcionalitats de Jetpack

Funcionalitat Jetpack Descripció breu
Carrusel Amplia «Configuració» → «Mèdia». Afegeix carrusel de fotos.
Galeria en mosaic Amplia «Configuració» → «Mèdia». Afegeix galeria «Tiled Mosaic» i «Mosaic».
Incrustar codi Afegeix nous codis per introduir multimèdia i altres embeds, p.e.e , , , etc.
Ginys extra de barra lateral Afegeix ginys de RSSTwitterm’agrada FBimatgesgaleries, upcoming events ical, posts blog extern, etc.
Widget Visibility Afegeix botó «visibilitat» als ginys per configurar la seva visibilitat.
Compartint Amplia «Configuració» → «Compartint». Afegeix botons per serveis.
Publicitar Publicita el teu bloc a FB, Twitter, Tumblr, Yahoo I Linkedin.
Likes Afegeix botó «m’agrada» i mostra llista d’avatars, configuració via «Configuració» → «Compartint».
Google+ Profile Afegeix l’enllaç al teu perfil de Google+.
Distribució millorada Publica els teus posts automàticament a xarxes socials, fa servir WP Firehose.
Subscripcions Subscripció per correu a entrades, widget «Subscripcions al bloc», Amplia «Configuració» → «Discussió».
Comentaris del Jetpack Amplia «Configuració» → «Discussió». Afegeix autentificació via TW, FB, etc. per publicar comentaris.
Formulari de contacte Crear un formulari personalitzat, definir destinatari.
Estadístiques de WordPress.com Externalitzar la recollida i acumulació d’estadístiques ajuda a que la BBDD sigui més lleugera.
Enllaços curts de wp.me Afegeix botó «get shortlink» a la publicació, per crear enllaços curts.
Ortografia i gramàtica Afegeix configuració al teu perfil, no inclou català.
Publica per correu Activar via «Usuaris» → el teu perfil.
Markdown Introdueix codi de maquetació per als comentaris, es configura a «Configuració» → «Discussió».
Matemàtiques maques Permet formatejar formules matemàtiques.
CSS personalitzat Afegeix «Aparença» → «Editar CSS» per crear una fulla pròpia d’estils que sobreescriu la del tema.
Tema mòbil Un tema molt senzill adaptat per a dispositius mòbils.
Monitor Servidors de jetpack fan monitoring, mailing automàtic en cas que el teu blog estigui desconnectat.
Related posts Afegeix selecció automàtica de continguts relacionats a cada post.
Logo de targetes contextuals En combinació amb Gravatar, funciona als comentaris, mostra targeta de Gravatar si aquest usuari en te.
Omnisearch Cercador intern de tots els contingts, plugins, temes, etc. s’afegeix al costat del teu compte.
Notificacions Seguiment de blocs, recollir notificacions via taulell WordPress.com.