Enviament de emails a les entitats

A través de la nova extensió Diba Mailing podreu enviar correus electrònics als administradors dels blocs i també a les entitats del municipi que tingueu registrades.

Per començar a utilitzar aquest nou servei, haureu d’anar al tauler del portal municipal i activar l’extensió Diba Mailing

Extensions ‹ Portal d'entitats — WordPress 2014-07-10 13-17-26

Una vegada tingueu activa l’extensió, us apareixerà un nou element al menú del tauler anomenat Comunicats. Si hi cliqueu veureu el formulari d’enviaments.

Comunicats ‹ Portal d'entitats — WordPress 2014-07-10 13-27-25

El primer que heu de fer és escollir els destinataris del correu. Trieu dins l’apartat Audiència, entre:

• els administradors del blocs d’aquesta plataforma,
  • o totes les entitats del municipi

i cliqueu a Carregueu la Llista.

Si feu clic a l’enllaç Mostra destinataris, us apareixerà una llista amb tots els emails escollits en l’audiència, marcats per defecte. Si us convé, podreu treure la selecció dels emails que no voleu com a destinataris.

Seguidament escriviu el títol de l’assumpte i redacteu el cos del missatge.

Per acabar feu clic al botó Enviar correu electrònic.

Si heu escollit una llista molt llarga, és possible que us trigui una estona. Preneu paciència i espereu fins a veure el resultat de l’enviament, semblant a la següent imatge:

Comunicats ‹ Portal d'entitats — WordPress 2014-07-10 13-40-11