Actualització del 17 de juny de 2014

El 17 de juny vam actualitzar el portal de WordPress per a corregir les errades detectades i també per ampliar algunes funcionalitats:

El canvi més importants és que les entitats que veniu de la migració de cliCportal ja podreu triar un tema estàndar de wordpress, tal com ja feien les noves entitats que s’incorporaven. Us trobareu doncs amb tres nous temes: Twenty Eleven, Twenty Thirteen, Twenty Twelve.

Gestió dels temes

Per facilitar aquesta tasca hem afegit una pantalla que trobareu al Tauler > Configuració > Configuració dels Custom Post Types.

Aquesta pantalla us permetrà activar o desactivar els Tipus de continguts que teniu (Agenda, Serveis, Membres, Galeries, Projectes, Continguts generals, Documents, Enllaços).

Si voleu canviar de tema, mantenint visible tot el contingut que heu generat fins ara, us recomanem que llegiu el següent tutorial: http://recursos.formacio.ppe.entitats.diba.cat/temes/ens-adaptem-a-wordpress/

Pel que fa a les incidències detectades, s’han corregit alguns problemes relacionats amb la navegació pel calendari d’actes. També s’ha exclòs la paperera dins la gestió de blocs dels portals municipals, per evitar errades no intencionades.

Un pensament a “Actualització del 17 de juny de 2014