Actualització 20 de març 2014 – correcció d’errades

El 20 de març 2’014 hem desplegat correccions de funcionalitats a la plataforma de producció, concretament els següents elements.

Canvis en l’enviament de correu automàtic

Ara els correus amb les dades d’accés i de recuperació de contrasenyes s’envien amb remitent nom_ajuntament@diba.cat.
Això evitarà la classificació com a Spam o correu brossa!

Solucionat un error amb els dominis externs de nous blocs

Hem solucionat un problema amb els blocs creats amb el domini propi de l’ajuntament en donar d’alta un nou bloc. Afectava només a 2 entitats concretes, que s’han avisat específicament.

Resolt un error amb permisos de Google Analytics

També hem solucionat un tema que causava errors en accedir a la pàgina de configuració de Google Analytics, ara ja podem tornar a configurar correctament les estadístiques del nostre bloc. Aquí també s’ha informat a les persones afectades.
I finalment hem implementat correccions menors d’estils a les capçaleres dels portals d’entitats.