Millores incorporades el 3 de març 2014 – Imporant per als portals d’entitats!

Del 3 al 4 de març hem incorporat una sèrie de millores al portal, que sobre tot afecten i els portals d’entitats 🙂

Personalització del portal d’entitats

Hem afegit la possibilitat de personalitzar les següents opcions:

• Color de fons i color de la lletra per les següents seccions
      • Pàgina
      • Barres laterals (esquerra i dreta)
      • Contingut central
      • Capçalera
  • Color de la lletra i color dels enllaços per a tot el portal municipal
  • Amplada de tot el portal municipal
  • Possibilitat de treure la conversió a majúscules al títol de entrades (antiga herència de clic portal)

Incorporació de nous temes

Hem adaptat el següents nous temas per als portals municipals:

Aquí la galeria dels 3 nous temes

Hem afegit també un nou widget (Diba Giny) per mostrar els antics elements de la sidebar als nous temes.

I, finalment hem adaptat les antigues plantilles de pàgines als nous dissenys, per a cada Custom Post Type (p.e. Entitats) dels portals d’entitats.

Altres millores

• Hem substituït el domini per defecte al crear un nou bloc, abans feiem servir la constant DIBA_CURRENT_SITE i ara farem servir la constant DIBA_DOMAIN. Que correspon al domini personalitzat per el portal municipal.
  • Hem substituït l’antic selector d’idiomes que feia servir les opcions de configuració del WPML per un propi, on les personalitzacions del multi idioma no afecten el nou selector. D’aquesta manera l’usuari podrà afegir el selector del WPML amb les opcions que desitgi sense perdre, ni modificar al selector original d’idiomes.
  • Hem corregit un problema d’estils que provocava que segons els colors triats per una entitat, el títol d’algunes pàgines no es veiés.

Actualitzacions

Hem actualitzat el seguents temas i plugins:

• Google Analytics for WordPress a la versió 4.3.5
  • Twenty Eleven a la versió 1.7

2 pensaments a “Millores incorporades el 3 de març 2014 – Imporant per als portals d’entitats!

1. formacio Autor de l'entrada

Hola Patricia,

De la instalación de los temas y plugins, nos encargamos nosotros, como también de las actualizaciones de seguridad!

Puedes elegir cualquiera de los temas disponibles, y pronto verás algunos más!

Saludos,
    Martina