Actualització plataforma WordPress DIBA

Tot i que no hem notat cap tall de servei, assegurar-vos que avui els programadors han actualitzat la plataforma WordPress DIBA dels nostres blocs!

Concretament, s’han actualitzat els següents elements:

• WordPress, la plataforma principal, a la versió 3.6.1 soluciona una sèrie de problemes de seguretat, com explica aquest bloc
  • Plugin Mailchimp, l’eina dels butlletins, a la verió 1.4.1 incorpora noves opcions de colors per al disseny del nostre newsletter.
  • Plugin WMPL, el traductor dels blocs, a la versió 2.9 actualització de funcions internes.

A més a més d’aquestes extensions, també s’han solucionat una sèrie d’incidències!

Correccions i millores als blocs d’entitats

• Podem correctament compartir un acte o servei en el cas que el porta municipal no tingués cap categoria creada.
  • Podem despublicar un contingut compartit amb el portal municipal, i així deixar de veure’l al portal municipal.
  • La instal·lació de la extensió de PHP mbstring soluciona alguns errors detectats alhora d’introduir text molt gran a determinades pagines.
  • El plugin “Latest Custom Post Types” funciona correctament, ja podem filtrar els continguts per categories.
  • Podem personalitzar el color de font dels temes.
  • Al tema DIBA A ja surten correctament les dues imatges de capçalera.
  • El calendari de l’agenda sempre es visible, encara que no hi hagi actes al mes actual.
  • La plantilla Agenda2 ja funciona correctament, el podem fer servir!
  • Millores d’estil de les plantilles d’agenda, que quedaven desquadrats segons els continguts.
  • Correccions de diferents funcions “deprecated” de PHP, corresponents a l’actualització de WP i PHP.
  • Millora: incorporat un missatge d’alerta si es fa servir un tema DIBA sense activar el plugin diba_entitat.

Correccions i millores per al portal municipal

• Als llistats d’actes, serveis i notícies es pot veure el bloc origen i l’autor de l’entitat en cas que siguin compartides.
  • Modificació de la consulta d’actes perquè apareguin a la columna esquerra fins el mateix dia de l’acte.
  • Correcció un error al compartir un contingut des d’una entitat sense el plugin WPML totalment configurat, que provocava que aquest contingut no aparegués al portal municipal.
  • Es actes mostren la seva categoria dins el llistat de l’agenda.
  • Al crear un nou bloc d’entitat, l’usuari que crea el bloc rebrà un correu amb les dades d’accés del nou bloc. (Només si s’ha configurat a wp-config la constant SEND_PWD_ON_BLOG_CREATION)

Data d’actualització de la plataforma: 8/12/2013

I, si teniu qualsevol pregunta al respecte, no dubteu en contactar-nos via suport.wordpress@ravalnet.org!

4 pensaments a “Actualització plataforma WordPress DIBA

1. Roger

Felicitats per el mini blog d’actualització. Fora bo que posessiu la data d’actualització per tal de saber quan fa que s’ha produït la millora.

Gràcies

2. ramonbermudez

bon dia!
    es poden carregar pluggins que ens fan falta per actualizar la nostra web i fer servir un altre tema que estem fent servir a un servidor local?

Es posible?

1. formacio Autor de l'entrada

Hola Ramon,

T’he respost també per correu, et podem fer arribar un export XML dels continguts, que podràs importar en una instal·lació pròpia de WordPress.

Parlem-ne!

Fins aviat