Tot i que no hem notat cap tall de servei, assegurar-vos que avui els programadors han actualitzat la plataforma WordPress DIBA dels nostres blocs!

Concretament, s’han actualitzat els següents elements:

• WordPress, la plataforma principal, a la versió 3.6.1 soluciona una sèrie de problemes de seguretat, com explica aquest bloc
  • Plugin Mailchimp, l’eina dels butlletins, a la verió 1.4.1 incorpora noves opcions de colors per al disseny del nostre newsletter.
  • Plugin WMPL, el traductor dels blocs, a la versió 2.9 actualització de funcions internes.

A més a més d’aquestes extensions, també s’han solucionat una sèrie d’incidències!

Correccions i millores als blocs d’entitats

• Podem correctament compartir un acte o servei en el cas que el porta municipal no tingués cap categoria creada.
  • Podem despublicar un contingut compartit amb el portal municipal, i així deixar de veure’l al portal municipal.
  • La instal·lació de la extensió de PHP mbstring soluciona alguns errors detectats alhora d’introduir text molt gran a determinades pagines.
  • El plugin “Latest Custom Post Types” funciona correctament, ja podem filtrar els continguts per categories.
  • Podem personalitzar el color de font dels temes.
  • Al tema DIBA A ja surten correctament les dues imatges de capçalera.
  • El calendari de l’agenda sempre es visible, encara que no hi hagi actes al mes actual.
  • La plantilla Agenda2 ja funciona correctament, el podem fer servir!
  • Millores d’estil de les plantilles d’agenda, que quedaven desquadrats segons els continguts.
  • Correccions de diferents funcions “deprecated” de PHP, corresponents a l’actualització de WP i PHP.
  • Millora: incorporat un missatge d’alerta si es fa servir un tema DIBA sense activar el plugin diba_entitat.

Correccions i millores per al portal municipal

• Als llistats d’actes, serveis i notícies es pot veure el bloc origen i l’autor de l’entitat en cas que siguin compartides.
  • Modificació de la consulta d’actes perquè apareguin a la columna esquerra fins el mateix dia de l’acte.
  • Correcció un error al compartir un contingut des d’una entitat sense el plugin WPML totalment configurat, que provocava que aquest contingut no aparegués al portal municipal.
  • Es actes mostren la seva categoria dins el llistat de l’agenda.
  • Al crear un nou bloc d’entitat, l’usuari que crea el bloc rebrà un correu amb les dades d’accés del nou bloc. (Només si s’ha configurat a wp-config la constant SEND_PWD_ON_BLOG_CREATION)

Data d’actualització de la plataforma: 8/12/2013

I, si teniu qualsevol pregunta al respecte, no dubteu en contactar-nos via suport.wordpress@ravalnet.org!

Actualització plataforma WordPress DIBA

4 thoughts on “Actualització plataforma WordPress DIBA

• 08/01/2014 a les 9:50
    Enllaç permanent

Felicitats per el mini blog d’actualització. Fora bo que posessiu la data d’actualització per tal de saber quan fa que s’ha produït la millora.

Gràcies

• 14/12/2014 a les 11:48

bon dia!
    es poden carregar pluggins que ens fan falta per actualizar la nostra web i fer servir un altre tema que estem fent servir a un servidor local?

Es posible?

• 26/01/2015 a les 11:24

Hola Ramon,

T’he respost també per correu, et podem fer arribar un export XML dels continguts, que podràs importar en una instal·lació pròpia de WordPress.

Parlem-ne!

Fins aviat