Adaptem el menú

Hem de tenir en compte que abans d’adaptar el menú a una nova estructura hem seguit els passos anomenats als articles:

Per adaptar el menú a la nova estructura de continguts, anirem a Aparença > Menús

aparensa-menu

Seguidament, ens fixarem en les Opcions de pantalla, per a establir aquells elements que volem incorporar al menú. Entre les opcions, marqueu tres elements: Ubicacions dels temes, Pàgines i Categories.

opcions-de-pantalla

Després d’aquest primer pas, clicarem al botó “+” per a crear un nou menú. Escriurem el nom del menú i clicarem al botó Crea menú

crea-menu

Ara ens fixarem en la caixa de les pàgines. Seleccionarem aquelles pàgines que volem que estiguin presents en el menú i clicarem al botó Afegeix menú. Podem seleccionar per exemple: Qui som, Presentació, Organització, On sóm. Les pàgines que abans s’utilitzaven per mostrar els tipus de continguts no cal que les afegim (inici, fotogaleries, noticies, agenda, projectes, serveis)

menu-pagines

Una vegada afegides al menú, les ordenarem o desplaçarem com a submenú, segons ens convingui.

Ara ens fixarem en la caixa de les categories. Les seleccionarem totes i clicarem al botó Afegeix al menú.

categories

Clicarem ara al botó Desa el menú

boto-desa

Per acabar, haurem d’escollir l’ubicació del nou menú. Si teniu un dels temes Diba Design, modifiqueu la opció del menú principal. En cas que tinguessiu un altre tema, aquest pot tenir diferents ubicacions, escolliu-ne alguna per afegir aquest nou menú.

ubicaciomenu

Finalitzarem clicant al botó Desa de la caixa d’Ubicacions dels temes